keckes matblogg

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Chatarina Berglund - 4 december 2012 21:24

 
 
 

Tisdag 2012-12-04


I morse var det -22 burr, nu börjas det. Vi är ju inte vana vid kylan ännu. Min syster Karin och jag har vart till Luleå i dag. Varit på de vanliga ställena Jysk, Rusta, coop mm. Karin hämtade en stol på Jysk som hon hade beställt. På Rusta köpte jag en utebelysning en rätt kul grej med istappar som faller. Och lite annat tjafs. På Coop köpte jag ingredienser till Rocky road, som jag tänkte göra någon dag när jag får lust.

Katten har inte synts till i dag, konstigt. Undrar om katter klarar sig ute hela vintern. Stackars hen.

Ja, annars har det väl inte hänt så mycket. Hoppas nu bara att min lilla Wilma blir frisk snart. Hon har feber, huvudvärk mm. Hon sa i dag att hon är på bättringsvägen..

Hoppas det blir varmare i morgon.

Fåglarnas paradis!    Och det här är Tommys

                                                 BÄSTIS

                                                 

 
 
 
 

Presentation


En blogg som handlar om mig min familj och mest matlagning

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards