keckes matblogg

Alla inlägg den 24 december 2012

Av Chatarina Berglund - 24 december 2012 12:33

2012-12-24

Julafton

Äntligen är den stora dagen här, känns kul!!!

I går slog jag in de sista julklapparna det blev en hel del. Gjorde oxå lite julmat i går.

Spelade bingolotto, men igen vinst. Jag hade tänkt vinna mig en ny bil för det börjar bli dax nu det är 10 år sedan jag vann V-40-n som jag har nu just på bingolotto, men inte blev det någon bil ok, får gå ändå.

I kväll ska vi till Anna och Robin och våra söta barnbarn det blir jättekul. Vi åker dit så är där när kalle börjar. 

Jag har matat katten och på 2 dagar har den inte varit här, men i dag kom den så fort jag lockade på den, kanske den vet att det är julafton och trodde den skulle få paket haha. Men lite blandat tonfisk, julskinka mm fick den fast inte inslaget i paket.




 


Alla julkappar inslagna!!!!




 


Julklapparna paketerade i julsäckarna och i jullådan från IKEA på väg till tomten.




 



Min skagentårta som hör till matbordet på julafton, jag har dekorerat den på morgon!!!!


En trevlig julafton till er alla.


Presentation


En blogg som handlar om mig min familj och mest matlagning

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards