keckes matblogg

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Chatarina Berglund - 25 juni 2013 23:03

2013-06-25

Tisdag

Ytterligare en dag med sol och värme. Det är ju fantastiskt. Jag har varit en snabbsväng till stan. Sen har jag varit ute hala dagen. Varit till Chatrine och ätit en god lunchmacka med räkor, ägg, majonäs mm.Mycket gott.

Och idag har jag även lagat mat det kändes bra att vara tillbaka vid spisen efter några dagar på rymmen...Haha.

Till middag blev det ugnstekta fläskkotletter med kokt potatis, sås och sallad. Jättegott.

Efter middagen blev det en sväng ut i skogen för att kolla skogens guld. Det finns bär, men lite kartiga ännu.de behöver några dagartill. Lite olika på ställena på ett ställe vi var där var de mindre bär samt att dom var ännu kartigare.

Glassbilen var här idag och då fick vi som handlade en present en badboll, Kul sa jag till Chatrine och Mona som oxå var och handlade nu kan vi bada och kasta boll. Haha. Men det blev inget bad idag. Vi får se i morgon.

Nu har Tommy bara 3 dagar kvar.....

Nu är det bara 6 månader kvar till Julafton.....


   


     


    


Presentation


En blogg som handlar om mig min familj och mest matlagning

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards