keckes matblogg

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Chatarina Berglund - 22 maj 2013 22:34

2013-05-22

Onsdag

Jaa, vilken dag det har varit även idag. Syster yster Karin och jag har varit till storheden och handlat en del idag.

Jag gjorde tvärtemot när jag var till Älvsbyn förra veckan. Jag tog bara en kortärmad tunika på mig,och när vi kom till Luleå så blåste det riktigt kalla vindar i skuggan. Men vi var ju mest inne på affärerna så det gick bra.

 Jag köpte en matta och Karin köpte 4 mattor, hon ska ju alltid vara värst haha.

Sen köpte jag ett roligt armbandsur. Tyvärr fanns det inte i rött, så det blev rosa. Lite småtjafs som silikonmuffinsformar, kan vara bra att ha. Sen blev det lite mat på Coop. Och Karin bjöd mig på lunch på Cooprestaurangen det blev torsk med en sås av något slag som jag ej riktigt kunde räkna ut innehållet på, ok men ingen höjdare.

När jag kom hem var det så mycket varmare här än i Luleå. Chatrine ringde och ville jag skulle komma över en stund. Och vi satt ute och det var jätteskönt i solen.

Ingen middag lagad idag det fick bli rester av pastasalladen och den smakade bra även idag.

Jag läggger in en bild av grannens fina bastuflotte. den har vi varit ute med många gånger dom 2 senaste somrarna. Den är verkligen kanonfin. Mycket roligt har vi haft när vi varit ute med den. Hoppas det blir fint i sommarså vi kan följa med dom ut även i år.

  

  

 


Presentation


En blogg som handlar om mig min familj och mest matlagning

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards