keckes matblogg

Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Chatarina Berglund - 29 januari 2013 18:22

2013-01-29

Jaa, i dag är det en vecka sen operationen. Vad fort det går egentligen. Det är ju bra så att man får börja göra lite mer roliga saker. Det känns väldigt mycket bättre nu , men inte bra men,men.

I dag har jag suttit på datorn ( nää inte suttit på datorn vad dumt det låter) men ni förstår. Tittat i lite kataloger och matat Evert. Och lagat middag enkelt köttfärssås och spagetti. Gott.

Det var så kul när Tommy var hemma med mig förra veckan och tiden gick så fort. Nu segar dagarna sig fram.

Men snart är det som vanligt igen och då kommer dagarna bara att springa i väg. Jag får hålla ut.

Jag gick ut en sväng och skulle kolla om det fanns något speciellt vackert att fotografera. Jaa, jag hittade en del men inte var det särskilt vackert men det var mycket av den vita varan på en del ställen.



   


 



GISSA VAD DETTA ÄR JOO titta längre ner!!!




  




Det är min bil men det blir ingen tur med den i dag !!!

Presentation


En blogg som handlar om mig min familj och mest matlagning

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards