keckes matblogg

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Chatarina Berglund - 30 januari 2013 23:20

2013-01-30

I dag har det väl inte varit så annorlunda än andra dagar den här veckan. Vaknade redan kl. 07.00 onödigt tidigt. Dagen blir så lång men,men.

Jag tror inte jag berättade att innan operationen fick jag eksem i händerna massor med blåsor, och det var någon som sa att du får nog inte operera dig när du har så där. Jag har haft det några gånger tidigare, men nu var det länge sedan jag hade så här mycket. Allra första gången det blossade upp då hade jag oxå massor med blåsor.

Jag tänkte inte beräta detpå sjukhuset, men sköterskan hade tydligen hökögon och såg genom händerna mina och sa oj,oj vad betyder det, sa jag. Blir det problem med operationen nu eller...Jaa, sa hon du får ta det med läkaren.

Då tänkte jag säg nu inte att jag måste åka hem utan op. först var det ryggen och sen det här. Det är inte meningen att jag ska få det gjort. När läkaren kom så var jag tvungen att visa oho sa han detser ut som papa .....latin någonting

en typ av psoriasis , men det var inget hinder för op. Tack och lov. Fick någon sorts antibiotika  intravenöst under op.

Och nu är det nästan läkt skönt.

Evert fick köttfärs i dag och det gillar han.

Jag låg faktiskt en stund och vilade och läste i min bok i dag.

Får ta det lugnt några dagar till men sen......

Middagen blev kroppakakor med smör och lingonsylt gott. Det blir inte så avancerade rätter än så länge.

Fredrik kom med 2 kartor ägg från hönseriet hur sugen tror ni att jag blir på att göra något av dom......

Dagen har ökat med 3 timmar och 13 minuter härligt.



 


 


 

Presentation


En blogg som handlar om mig min familj och mest matlagning

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards