keckes matblogg

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Chatarina Berglund - 9 april 2013 17:57

2013-04-09

Tisdag

Tänk att dom hade fel vädergubbarna och väderkärringarna. Det blev ju en fantastiskt fin dag idag oxå haha.

Rubriken soloonsdag stämmer det känns som jag har varit solo i hela Alträsk. Jag har inte sett en enda människa och endast 1 skoter.

Jag tog en promenad på sjön det var så härligt jag gick till Anna och Robins stuga sen vände jag och gick tillbaka och tog en sväng förbi holmen, men det känns lite kymigt när man tänker på gårdagen, det var knappt jag tordes gå fram men det gjorde jag i alla fall. Inga nya bevis hittade jag. Men när jag tittade ut genom fönstret för en stund sedan såg det ut som det rördes något där borta. Men det var ingen skoter...Men jag hörde på radio idag att de var någon som hade sett utomjordingar till och med någon som hade dom på bild..så man vet aldrig...

I övrigt har jag varit ute oc njutit i det fina vädret.

Jag tog fram vårt lilla bord med  2 stolar och satte det på altanen, och satt där och drack kaffe och åt en macka så mysigt.

Middagen idag blev en bondomelett i ugn med potatis, korv , rökt skinka ,lök och en äggstanning. Och en salllad till det. Mycket gott..


         


Presentation


En blogg som handlar om mig min familj och mest matlagning

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards