keckes matblogg

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Chatarina Berglund - 2 april 2013 18:56

       

2013-04-02

Tisdag

Jaa solen den bara skiner och skiner varje dag, men ojoj vad det har blåst  denna dag. Jag tog en promenad på sjön , men jag trodde jag skulle blåsa bort Det var svårt att hitta en läplats. Jag tänkte när jag promenerade att det finns nog inte ett ställe på hela sjön som inte är perforerat med skoterspår. Påskhelgen har verkligen bjudit på många skoteråkare, och en och annan skidåkare, men ack så få i jämförelse med skotrar.

Jag hoppas att blåsten avtar till i morgon.

I övrigt har väl dagen varit ganska lugn och händelselös.

Lite dålig fantasi vad gällde middagsmaten idag så det blev korvstroganoff och kokt potatis. Det är ju ett säkert kort.

Tänkte just idag nog är det enkelt att vara ute och laga mat. Hur det än osar så gör det inget, och inte behöver man diska heller. Men det kändes jobbigt att dra till "holmen" och börja elda i den här blåsten, eftersom Tommy jobbar så jag hade ju inte han som eldare.

Nää det kändes enklare att laga  maten inomhus idag.

Vet ni att det är bara 79 dagar kvar till MIDSOMMARAFTON!!!!!!


   



 



 

Presentation


En blogg som handlar om mig min familj och mest matlagning

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards