keckes matblogg

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Chatarina Berglund - 8 april 2013 17:28

2013-04-08           

Måndag

Jaa ytterligare en dag med sol,sol och åter sol....Men nu kanske det blir sämre väder i morgon enligt dom som förstår sig på det här med väder, men dom har ju haft fel förr...

Jag tog en promenad på isen och gick nu naturligtvis förbi lillholmen. Jag var ensam där i dag det är inte så ofta det händer. Det var bra att det inte var fler där för jag upptäckte vissa ruggiga saker där bl a en svart sopsäck som var upphängd i ett träd och en massa blodspår lite varstans i snön. Det är som gjort för min deckare om Morden på ..........Sen tror jag att jag hittat mordvapnen det kan vara 2. Lite apelsinskal fotade jag och tog även reda på kanske man kan få fram dna. När jag närmade mig holmen var det en skoter som körde därifrån i racerfart det sprutade bara snö. Den kan ju vara inblandad.

Sen gick hem och satte mig i solen och njöt det har verkligen varit varmt idag jag var tvungen ta av mig jackan. Jag funderar en hel del  på min deckare....

Nu börjar det bli riktigt otäckt på holmen....  

Idag till middag blev det köttsoppa med klimp och ostmackor jättegott.


   

Det här kan vara 2 mordvapenen 1 gaffel och en stekpanna nog kan man få in en rejäl smäll med den...






 




 




 



 



 



         

Presentation


En blogg som handlar om mig min familj och mest matlagning

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards